Σάββατο, 25-ΝΟΕ-2017, 6:36 AM
Welcome Ξωτικό | RSS


Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (Από το μέλος μας "Αθηναίος") (Μέρος B)

Έχουμε αφήσει μια εκκρεμότητα. Τον περίφημο Μυστικό Δείπνο. Ο «μυστικός δείπνος», λοιπόν, δεν ήταν και τόσο «μυστικός», διότι αυτή την ιστοριούλα την έκλεψαν από την «Θρησκεία του Μίθρα», όπου ο ήρωας και δάσκαλος Μίθρας λέει στους 12 μαθητές του: «Φάτε, αυτός ο άρτος είναι η σάρκα μου. Πιείτε, αυτός ο οίνος είναι το αίμα μου». Είχε την ίδια ημερομηνία γέννησης, την 25 Δεκεμβρίου, είχε σώσει τον κόσμο και του είχαν αφιερώσει την Κυριακή όπως και στον Ιησού. Βέβαια ο «Μιθραϊσμός», ο οποίος ήταν διαδεδομένος στους Ρωμαίους στρατιώτες, ήταν πολύ πιο παλιός από τον Χριστιανισμό.

Πάμε τώρα στην Ανάσταση του Κυρίου! Οι ρωμαίοι δήθεν βάλανε φύλακες να προστατεύουν τον τάφο, λέει. Μπούρδες! Η αλήθεια είναι ότι οι ρωμαίοι ήταν ορθολογιστές και δεν πίστευαν σε τέτοιες βλακείες. Ο μόνος λόγος που θέλει η Καινή Διαθήκη να υπήρχαν φύλακες είναι ότι έπρεπε να «αποδείξουν» ότι αναστήθηκε ο Ιησούς και δεν κλάπηκε απλώς το πτώμα. Ακόμα (κατά Ματθαίον 28:10) λέει ότι οι αρχιερείς δωροδόκησαν τους  φύλακες για να πουν ότι αυτήν την νύχτα κοιμόταν και ότι ήρθαν οι μαθητές και έκλεψαν το πτώμα. Βέβαια αυτό ήταν τεράστιο ψέμα διότι ο Ματθαίος δεν γινόταν να ξέρει για αυτήν την δωροδοκία αφού την είχε κοπανήσει και κρυβόταν αυτές τις ώρες. Άλλως τε ρωμαίοι φύλακες που κοιμόνταν σύμφωνα με το στρατιωτικό νόμο τιμωρούνταν πολύ αυστηρά και κανένας δεν μπορούσε να τους απαλλάξει από την τιμωρία, ούτε και οι εβραίοι αρχιερείς. Άρα τελικά ήρθαν αλήθεια η «μαθητές» μια νύχτα, έκλεψαν με την ησυχία τους το "πτώμα” του Ιούδα, και την «κοπάνησαν». Ο Ιούδας φυσικά δεν είχε πεθάνει (όπως έχουμε πει αναλύοντας το τί λένε τα ευαγγέλια για τη σταύρωση και την αποκαθήλωση), αλλά δεν υπάρχουν άλλες αναφορές για την τύχη του στα διασωθέντα κείμενα της εποχής, εκτός από δύο αναφορές στις Πράξεις των Αποστόλων!

[(προς Κορινθίους Α, 15:5) …αναστήθηκε (ο Ιησούς) την τρίτη μέρα και εμφανίστηκε στον Κηφά (Πέτρο), έπειτα στους Δώδεκα.]

[(πράξεις των αποστόλων 1:18) …ο άνθρωπος αυτός (Ιούδας) με τα λεφτά που πήρε ως αμοιβή για το έγκλημα του, αγόρασε ένα χωράφι.]

Για να δούμε τι έγινε μετά την «Ανάσταση». Ο Ιησούς, όπως μας λέει ο Ματθαίος, είχε πει στους μαθητές ότι θα τους συναντούσε στο «Βουνό» της Γαλιλαίας. Εκεί συμφώνησαν ότι θα ήταν καλύτερα να χώριζαν οι δρόμοι του Ιησού και της συμμορίας εφ’ όσον τώρα θεωρείται νεκρός και καταδικασμένος. Ο Ιησούς δίνει την αρχηγεία στα χέρια του Πέτρου που συνεχίζει την «παλιά τέχνη» του προσηλυτισμού, ανακηρύσσοντας τον Ιησού «Θεό» με αρκετή επιτυχία. Έτσι ο Ιησούς παίρνει μερικούς από τους «δευτερεύοντες μαθητές» και φεύγει για την Συρία. Εκεί φτάνει στην Δαμασκό, όπου μένει για ένα διάστημα έχοντας και αρκετά χρήματα από την κλοπή στο ναό. Ακόμα και σήμερα η περιοχή που έμενε ονομάζεται «Mayuam I-Isa» που σημαίνει «εκεί που ζούσε ο Ιησούς».

[(κατά Ματθαίον 28:16) …Οι έντεκα μαθητές έφυγαν για την Γαλιλαία στο Βουνό όπου ο Ιησούς τους παράγγειλε να πάνε]

[(πράξεις των αποστόλων 1:15) …Μια από εκείνες τις μέρες σηκώθηκε ο Πέτρος στάθηκε ανάμεσα στους μαθητές, είχαν συγκεντρωθεί περίπου 120 πρόσωπα και είπε ….]

[(κατά Ματθαίον 16:19) …και (εγώ ο Ιησούς) θα σου δώσω (Πέτρο) τα κλειδιά των Ουρανών και ότι δέσεις στη γη θα είναι δεμένο και στους ουρανούς, και αν λύσεις επί της γης θα είναι λυμένο και στους Ουρανούς]

Μην νομίζετε ότι έτσι τελειώνει η ιστορία με τον Ιησού και όλοι γίνονται Χριστιανοί! Το κούφιο το μυαλό των Χριστιανών τελειώνει εδώ! Έχει πολύ κόσμο που θα κλάψει ακόμα!

Όταν ο Πέτρος με μεγάλη επιτυχία προσηλυτίζει νέα μέλη κηρύττοντας την ανάσταση του Ιησού, αρχίζουν και ανησυχούν οι φαρισαίοι αρχιερείς. Όμως όταν μαθαίνουν ότι ο Ιησούς τελικά ζει και κρύβεται στη Δαμασκό, αποφασίζουν να δράσουν. Επιλέγουν ένα νέο φανατικό φαρισαίο, που είναι Ρωμαίος πολίτης, τον Σαούλ (που αργότερα έγινε Σαύλος και μετά Παύλος για να αποφύγει τη σύλληψη γιατί είχε τυφλώσει κάποιον "αντιφρονούντα” όταν πήγε στην Κύπρο), με αποστολή να συλλάβει τον Ιησού και να τον φέρει ζωντανό για να εξευτελίσουν την νέα απειλητική θρησκευτική αίρεση, την αίρεση των Ναζωραίων. Φτάνοντας όμως ο Σαούλ στη Δαμασκό, ο Ιησούς μαθαίνει ότι τον ψάχνουν και διατάζει τον Ανανία και τους βοηθούς του όταν βρουν μόνο του τον Σαούλ να τον απαγάγουν. Οι βοηθοί πιάνουν τον Σαούλ και τον πηγαίνουν στον Ιησού, ο οποίος χρησιμοποιεί επάνω στον Σαούλ το γνωστό κόλπο του υπνωτισμού και «προσωρινής τύφλωσης», όπως στον Ιωάννη, τον οποίο κατάφερε και τον έκανε πειθήνιο όργανο του. Έτσι μετά από 3 μέρες ο «τυφλωμένος» Σαούλ συμφωνεί σε όλα όσα του ζητά ο Ιησούς και αφού αντιλαμβάνεται ότι έχει πολλά φράγκα η όλη υπόθεση, μένει στη συμμορία ως το τέλος της ζωής του αλλάζοντας το όνομά του από Σαούλ σε «Σαύλος».

[(πράξεις των αποστόλων 25:19) …απεναντίας, είχαν μαζί του κάτι διαφορές για ζητήματα της θρησκείας τους, και για κάποιον Ιησού που είχε πεθάνει, αλλά ο Παύλος ισχυριζόταν ότι ζει]

[(πράξεις των αποστόλων 9:3) …Καθώς πήγαινε, όταν πλησίαζε στην Δαμασκό, ξαφνικά τον φώτισε μια αστραπή από τον ουρανό. Έπεσε (ο Σαούλ) στη γη και άκουσε μια φωνή να του λέει : «Σαούλ, Σαούλ, γιατί με καταδιώκεις;» Αυτός ρώτησε: «Ποιος είσαι, κύριε;» Κι ο Κύριος απάντησε: «Εγώ είμαι ο Ιησούς, που εσύ καταδιώκεις»]

[(πράξεις των αποστόλων 9:17) …Τότε ο Ανανίας έφυγε, πήγε σε εκείνο το σπίτι κι ακουμπώντας τα χέρια του επάνω στο Σαούλ του είπε: «Σαούλ, αδελφέ, με έστειλε ο Κύριος, ο Ιησούς, που σου φανερώθηκε στο δρόμο καθώς ερχόσουνα για να ξαναβρείς το φως σου και να γεμίσεις με Άγιο Πνεύμα»]

[(πράξεις του Ιωάννη, στοίχος 113, απόκρυφα) …Εσύ (Ιησού) που με τύφλωσες για δυο χρόνια, και με έβαλες να θρηνώ και να σε εκλιπαρώ: Που εσύ (Ιησού) τον τρίτο χρόνο μου άνοιξες τα πνευματικά μάτια και επίσης μου παραχώρησες τα φυσικά μου μάτια.]

Ο Ιησούς αφού «έπλυνε τον εγκέφαλο» του Σαούλ και τον έκανε «Σαύλο» τον έστειλε στην Ιερουσαλήμ μαζί με τον Βαρναβά ή Βαρνάβα επί το Ελληνικότερον, ο οποίος ήταν κάτι σαν δεσμοφύλακας του, με νέα αποστολή να βρει την παλιά ομάδα με αρχηγό πλέον τον Πέτρο και να δώσει ένα μήνυμα του Ιησού. Σε αυτό το μήνυμα πρότεινε μια νέα εκστρατεία προσηλυτισμού προς τις εβραϊκές παροικίες που ζούσαν στην Μικρά Ασία, στην Ελλάδα και στην Ρώμη. Αυτή η επιστολή αργότερα εμπλουτίστηκε και κατέληξε να λέγεται «η Αποκάλυψη του Ιωάννη»!

[(προς Κορινθίους Α, 12,7 …Για να μην υπερβάλω τις αποκαλύψεις μου και υπερηφανευτώ, μου βάλθηκε παλούκι (σκόλοψ) στην σάρκα, και άγγελος του σατανά με τιμωρεί ώστε να μην υπερηφανεύομαι. Για αυτό το παλούκι (σκόλοψ) τρεις φορές παρεκάλεσα τον Κύριο να το διώξει από πάνω μου]

[(πράξεις των αποστόλων 9:26) …Ο Σαύλος (Παύλος) πήγε στην Ιερουσαλήμ και προσπαθούσε να συνδεθεί με τους μαθητές. Όλοι όμως τον φοβόταν και δεν πίστευαν ότι είναι μαθητής. Τότε ο Βαρνάβας τον πήρε και τον πήγε στους αποστόλους και τους διηγήθηκε πως είδε στον δρόμο τον Κύριο και ότι ο Κύριος του μίλησε, και ότι κήρυττε στην Δαμασκό με τόλμη τον Ιησού.]

[(αποκάλυψις Ιωάννου 22:16) …«Εγώ, ο Ιησούς, έστειλα τον άγγελο μου να σας τα αναγγείλει ετούτα στις εκκλησίες.]

Ο Πέτρος εκείνη την εποχή είχε πλουτίσει αφού είχε πλήρη έλεγχο επάνω στη νέα κοινότητα των χριστιανών. Και όταν λέμε «πλήρη έλεγχο» εννοούμε ότι όταν τα μέλη δεν πλήρωναν αρκετά, πολλές φορές δολοφονούνταν, όπως για παράδειγμα η Ζαπφείρα και ο άντρας της, που έπρεπε να πουλήσουν τα χωράφια τους και να δώσουν τα λεφτά στον «Άγιο» Πέτρο, αλλά δεν του τα έδωσαν όλα κι αυτός τα πήρε στο κρανίο και τους σκότωσε! Έτσι ο Πέτρος είχε πολύ καλά βολευτεί με την κατάσταση, ώστε να μην επιθυμεί να έχει σχέση με τα μεγαλομανή σχέδια του Ιησού να γίνει «παγκόσμιος Θεός», σχέδια που απαιτούσαν και πολύ περπάτημα και ο Πέτρος δεν ήταν για τέτοια!

[(πράξεις των αποστόλων 5:8) …ο Πέτρος τη ρώτησε: «Πες μου, τόσο πουλήσατε το κτήμα;» Και αυτή είπε: «Ναι, τόσο». Ο Πέτρος τότε της λέει: «Γιατί συμφωνήσατε (με τον άντρα σου) να προκαλέσετε το Πνεύμα του Κυρίου; Να, αυτή την στιγμή βρίσκονται εκείνοι που έθαψαν τον άντρα σου αυτοί θα βγάλουν (από εδώ μέσα νεκρή) και εσένα». Την ίδια στιγμή αυτή έπεσε μπροστά στα πόδια του και ξεψύχησε. Μπήκαν μέσα οι νέοι και τη βρήκαν νεκρή. Την έβγαλαν και αυτήν και την έθαψαν δίπλα στον άντρα της. Όλη η εκκλησία και όλοι όσοι άκουσαν αυτά, φοβήθηκαν πολύ.]

Ο Ιησούς, βέβαια, δεν χάρηκε με αυτό το «φτύσιμο» του Πέτρου, αλλά «πίσω έχει η αχλάδα την ουρά» και θα εκδικηθεί για αυτό το ατόπημα του Πέτρου. Διαδίδει ότι ο Πέτρος την νύχτα της σύλληψης τού Ιησού «πριν λαλήσει ο κόκορας» τρεις φορές τον είχε αρνηθεί. Έτσι, με την ρετσινιά του δειλού και αρνητή του Κυρίου, καταφέρνει να εκτοπίσει τον Πέτρο από την αρχηγεία της εκκλησίας στην Ιερουσαλήμ, δίνοντας την θέση του στον Ιάκωβο, τον αδελφόθεο. Ως και ο νεοφερμένος, ο Σαύλος, που εν τω μεταξύ τον είχαν στείλει στην Κύπρο σε "δοκιμαστική” αποστολή για να συνετίσει ένα "αντιφρονούντα” τον οποίο τύφλωσε και για να μπορέσει να φύγει χωρίς να συλληφθεί άλλαξε το όνομά του σε «Παύλος»,του αντιμιλά, ρίχνοντας τον Πέτρο στη θέση «4» της οργάνωσης.

[(πράξεις των αποστόλων 13:9-11)  Ο Σαύλος δε, ο οποίος λεγόταν και Παύλος, αφού γέμισε από Πνεύμα Άγιο, κοίταξε τον μάγο και είπε• «ω εσύ που είσαι γεμάτος από κάθε δολιότητα και κάθε ραδιουργία, υιέ διαβόλου, εχθρέ κάθε δικαιοσύνης, δεν θα παύσης να διαστρέφεις τις οδούς του Κυρίου τις ευθείες; Και τώρα, ιδού, το χέρι του Κυρίου είναι επάνω σου και θα μείνεις τυφλός μη βλέπων τον ήλιο μέχρις ορισμένου καιρού». Και αμέσως έπεσε επάνω σ’ αυτόν κάτι σαν πυκνή ομίχλη και σκοτάδι, και περιφερόταν και ζητούσε ανθρώπους, να τον οδηγούν από το χέρι.]

[(προς Γαλιλαίους 2:11) …όταν ήρθε ο Πέτρος στην Αντιόχεια του αντιμίλησα (εγώ ο Παύλος) κατάμουτρα, γιατί ήταν αξιοκατάκριτος]

Το σχέδιο συνεχίζεται κανονικά. Το «ψώνιο» του Ιησού ποτέ δεν θα σταματούσε! Θέλει να γίνει «Μίθρας» στην θέση του «Μίθρα». Έτσι παίρνει τον Παύλο και τον Βαρνάβα και τραβάει ακάθεκτα προς την Ρώμη περνώντας πρώτα από την Μικρά Ασία, την Μακεδονία, την Αθήνα και την Κόρινθο, χωρίς να επηρεάζεται από τις γνώμες του Παύλου και του Βαρνάβα. Όλη η εκστρατεία γίνεται με επιτυχία λόγω των εβραϊκών κοινοτήτων, της «τέχνης» του Ιησού αλλά και της «ρητορικής» του Παύλου που ήταν μορφωμένος.

[(πράξεις των αποστόλων 16:7) …όταν ήρθαν στα σύνορα της Μυσίας, ήθελαν να συνεχίσουν τον δρόμο για την Βιθυνία, το πνεύμα του Ιησού όμως δεν τους άφησε.]

Άλλη μια παρένθεση εδώ! Μάθατε λοιπόν, κάτι το συνταρακτικό! Το καταλάβατε ή να σας το κάνω λιανά; Ο Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτήρ, πέρασε από την Ελλάδα!!! Πήγε στην Μακεδονία, κατέβηκε στην Αθήνα και έμεινε για λίγο καιρό στην Κόρινθο! Ο Θεός περπάτησε στην Ελλάδα!!!!! Ελλάδα, η χώρα που περπάτησαν οι Θεοί (αληθινοί και ψεύτικοι). Κλείνει η παρένθεση.

Η ιστορία μας, ή μάλλον η αληθινή ιστορία του Ιησού, δυστυχώς φθάνει στο τέλος της. Μια καλή «φάση» όμως την έχουμε ακόμα! Με μάγους και βασιλιάδες, με πυρομανείς και αλλοπαρμένους!

Ομιλούμε για έτος 49 μ.Χ. Ο Ιησούς, ο Παύλος και ο Βαρνάβας ήταν στην Ρώμη και γλεντούσαν τρελά, ειδικά ο Ιησούς, μάλλον γιατί η σεξουαλική ζωή στη Ρώμη ήταν πιο έντονη από την συντηρητική Ιουδαία. Μόνο ο Παύλος γκρίνιαζε λίγο, διότι δεν ανταμειβόταν ανάλογα με τα προσηλυτιστικά κηρύγματα και τις κλεψιές των μελών! Αρκετές φορές ξεσήκωναν και τον λαό τους για να «σπάσουν πλάκα», γεγονός που δεν άρεσε καθόλου στους Ρωμαίους και τους ανάγκαζε να λαμβάνουν μέτρα εναντίων τους, χωρίς αποτέλεσμα βέβαια.

Όπως αναφέρει ο ρωμαίος ιστορικός Σουητώνιος, οι Ρωμαίοι μαθαίνουν ότι κάποιος «Chrestus», που είναι μια παράφραση του «Χριστός», ξεσηκώνει τους Ναζωραίους στην πόλη, αλλά δεν καταφέρνουν να τον πιάσουν. Ακόμα και ο «ταξιδιώτης» Παύλος γλιτώνει μια φορά χρησιμοποιώντας το ίδιο παλιό «κόλπο της Σταύρωσης» του Ιησού και αντί για αυτόν εκτελούν κάποιον Διόσκουρο που του μοιάζει.

Όλα θα ήταν μέλι-γάλα… αν δεν ερχόταν μια μέρα κάποιος «κακός Μάγος» στην περιοχή! Αλλά τι κακό έκανε; Ποιος ήτανε; Και από πού μας «κουβαλήθηκε»;

Για να λύσουμε αυτές τις απορίες, πρέπει να πάμε πρώτα πίσω στην Ιερουσαλήμ, όπου κάποιος «μάγος» που ήταν αρχηγός της γνωστής ανταγωνιστικής αίρεσης του Ιωάννη του Βαπτιστή (που παρεμπιπτόντως ζη και βασιλεύει ακόμα στις ημέρες μας), αρχίζει και κάνει προβλήματα στον Πέτρο, αφού προσηλύτιζε χριστιανούς και ιδιαίτερα πλούσιους. Τον όνομα του, «Σίμωνας ο Μάγος», που διαδέχθηκε τον Δωσίθεο και αποδείχτηκε άτομο ικανότατο και γνώστης πολλών μαγικών «τρικ», κάτι σαν Χουντίνι ή Ντέιβιντ Κόπερφιλντ με άρωμα θρησκείας! Αφού κάνουν διαγωνισμούς θαυμάτων με τον Πέτρο, ο Πέτρος καταφέρνει με χίλια ζόρια να διώξει τον «Σίμωνα τον Μάγο» από την Ιερουσαλήμ και την Ιουδαία, αναγκάζοντας τον κυνηγημένο να φύγει για την Ρώμη, όπου για κακή του τύχη βρίσκονταν και ο Ιησούς με τον Παύλο. Γεγονός που, όπως θα δούμε, θα δημιουργήσει πολλά αλλά προβλήματα.

Άλλη μια παρένθεση εδώ. Το παπαδαριό σήμερα μας λέει ότι αν κάποιος προσπαθήσει να δωροδοκήσει το Άγιο Πνεύμα για να αποκτήσει θεϊκές ικανότητες, τότε διαπράττει Σιμωνία, γιατί ο Σίμων ο Μάγος προσπάθησε… με το  αζημίωτο μέσω του Πέτρου να έχει την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, όπως μας λένε οι Πράξεις των Αποστόλων! Κλείνει η παρένθεση.  

Φτάνοντας στη Ρώμη, η πρώτη του επιτυχία είναι να αποσπάσει τον Ρωμαίο γερουσιαστή Μάρκελλο από τους Ναζωραίους. Ο Μάρκελλος ήταν πλούσιος αλλά και αφελής, κοινώς κορόιδο, αφού πλήρωνε πολλά χρήματα στους φτωχούς Ναζωραίους. Δεν φτάνει αυτό όμως, κάνει και μια ιδιωτική επίδειξη μαγικής τέχνης στον αυτοκράτορα Νέρωνα, όπου  τον αποκεφαλίζουν και ανασταίνεται την τρίτη ημέρα, πράγμα που ξεφτιλίζει κάπως την ανάσταση του Ιησού.

Ο Ιησούς και ο Παύλος οργισμένοι από την τόση αναίδεια δεν «μένουν με σταυρωμένα χέρια» και φωνάζουν τον μαχαιροβγάλτη Πέτρο, ο οποίος αφρίζει από μίσος και αποφασίζει να πάει στην Ρώμη, παρ’ όλο που μισεί τα ταξίδια και τον Παύλο. Και πράγματι, ο Πέτρος καταφέρνει να σκοτώσει ύπουλα τον «Σίμωνα τον Μάγο». Δυστυχώς όμως ο «Σίμωνας ο Μάγος» με τις μαγικές παραστάσεις του, είχε  ήδη κάνει πολλές γνωριμίες με την αφρόκρεμα της Ρώμης και έτσι δεν έμεινε απαρατήρητη η δολοφονία του. Ο Παύλος και ο Πέτρος συλλαμβάνονται, δικάζονται, καταδικάζονται και θανατώνονται. Ο Παύλος με αποκεφαλισμό (ως Ρωμαίος πολίτης) και ο Πέτρος με σταύρωση! Βέβαια ο Ιησούς (σε προχωρημένη πλέον ηλικία), που πέρασε τόσα πολλά μαζί με τους δυο, εκδικείται ξεσηκώνοντας τους Ναζωραίους να κάψουν την Ρώμη, το 64 μ.Χ.

Ο Νέρων θεωρεί τους Ιουδαίους οπαδούς της αίρεσης των Ναζωραίων υπεύθυνους για την φωτιά, αλλά ο λαός και η γερουσία δεν τον πιστεύουν. Στην ιστορία βέβαια γράφτηκε ότι ο Νέρων ήταν κακός και έκαψε την Ρώμη και βλέποντας τις φωτιές έπαιζε με την άρπα του και τραγουδούσε. Αλλά η  αλήθεια είναι ότι βρισκόταν τουλάχιστον 40 χιλιόμετρα από την Ρώμη, απ’ όπου φυσικά δεν έβλεπε τίποτα! Η σημερινή επιστημονική άποψη είναι πλέον ότι ο Νέρων δεν είχε καμιά σχέση με αυτόν τον εμπρησμό. Μη ξεχνάμε ακόμα ότι ο Νερών ήταν ο μόνος ρωμαίος κυβερνήτης που έδωσε αυτονομία στην Ελλάδα, κατήργησε τις αναίτιες δολοφονίες δούλων και τις θανατηφόρες μονομαχίες στην Αρένα.

[(προς Κορινθίους Β, 11:8) …(Εγώ ο Παύλος) άλλας εκκλησίας εσύλησα (κατέκλεψα)]

[(προς Κορινθίους Α, 9:4) …Δεν έχουμε το δικαίωμα (εμείς ο Παύλος και ο Βαρνάβας)  να τρώμε και να πίνουμε, δεν έχουμε δικαίωμα να περιφέρουμε γυναίκα «αδερφή» και εμείς όπως κάνουν οι υπόλοιποι απόστολοι και τα αδέρφια του Κυρίου και ο Κηφάς (Πέτρος);]

[(πράξεις του Πέτρου και Παύλου, καθολική παράδοση) …Ο Διόσκουρος ο πλοίαρχος που ήταν και αυτός φαλακρός και φορούσε ρούχα πλοιάρχου, μιλούσε πολύ τολμηρά. Και όταν βγήκε έξω την πρώτη μέρα στην πόλη της Ποντιόλης νομίζοντας ότι είναι ο Παύλος τον έπιασαν, τον αποκεφάλισαν και έστειλαν το κεφάλι του στον αυτοκράτορα.]

[(Σουητώνιος, ρωμαίος ιστορικός, έργο «Οι ζωές των Καισάρων», στο βιβλίο «Κλαύδιος» 5:25:4) …«Από τη στιγμή που οι Εβραίοι, σε σταθερή βάση, δημιουργούσαν ταραχές προκαλούμενες από κάποιον Chrestus  (Χρήστο) (ο αυτοκράτορας Κλαύδιος το 49 μ.Χ.) τους έδιωξε από την Ρώμη».]

[(πράξεις του Πέτρου και Παύλου, καθολική παράδοση) …Και ο Κύριος μου ο Ιησούς Χριστός με συνάντησε, και κοιτάζοντάς τον, εγώ είπα: «Κύριε που πηγαίνεις;» «Στη Ρώμη για να σταυρωθώ.»…Και εγώ είπα: «Κύριε, εγώ θα πάω να εκτελέσω την διαταγή σου».]

[(πράξεις του Πέτρου, απόκρυφα) …Όταν πέρασαν τα 12 χρόνια τα οποία είχε επιβάλλει επάνω του ο Κύριος ο Ιησούς, αυτός εμφανίστηκε σε ένα όραμα λέγοντας σε αυτόν: Πέτρο, ο Σίμωνας ο Μάγος τον οποίο εσύ έδιωξες έξω από την Ιουδαία, καταδικάζοντας τον, ήρθε πάλι εναντίων σου στην Ρώμη.]

[πράξεις του Πέτρου, απόκρυφα) …Και τότε οι αδερφοί λυπήθηκαν και ικέτευσαν τον Πέτρο να πολεμήσει εναντίων του Σίμωνα (ο οποίος έλεγε πως είναι η δύναμη του Θεού και κατοικούσε στο σπίτι του Μαρκέλλου του Γερουσιαστή, τον οποίο έπεισε με την γοητεία (μαγεία) του.) λέγοντας: «Πίστεψε μας, Πέτρο. Δεν υπήρχε τόσο σοφός άντρας ανάμεσα στους ανθρώπους όπως ο Μαρκέλλος. Όλες τις χήρες που πίστευαν στον Χριστό τις βοηθούσε. Όλοι που δεν είχαν πατέρα τους τάιζε. Και τι ακόμη αδελφέ. Όλοι οι φτωχοί αποκαλούσαν τον Μαρκέλλο ευεργέτη τους.]

[(πράξεις του Πέτρου και Παύλου, καθολική παράδοση) …Διότι ο άπιστος Σίμωνας με πονηριά είπε στον Νέρωνα: Διέταξε να με αποκεφαλίσουν σε ένα σκοτεινό μέρος και εκεί να με αφήσουν σκοτωμένο και αν δεν αναστηθώ την τρίτη μέρα να πιστέψεις πως είμαι μάγος (τσαρλατάνος), αλλά εάν αναστηθώ, πίστεψε πως είμαι ο Υιός του Θεού……Και την τρίτη μέρα εμφανίστηκε στον Νέρωνα και είπε: «Επέτρεψε μου να καθαριστώ από τα αίματα μου, διότι έχοντας αποκεφαλιστεί, όπως υποσχέθηκα αναστήθηκα την τρίτη μέρα». Και ο Νέρων είπε: «Να, εδώ η απόδειξη» και γυρίζοντας στο Παύλο του λέγει: «Εσύ Παύλε γιατί δεν μιλάς;»]

[(πράξεις του Πέτρου και Παύλου, καθολική παράδοση) …Τότε ο Νέρων, έχοντας καλέσει τον Αγρίππα, τον αρχηγό των Πραιτοριανών, είπε σε αυτόν: «Είναι αναγκαίο να εκτελούνται άνθρωποι που εισάγουν κακόβουλες θρησκευτικές συνήθειες. Για αυτό σε διατάζω να τους πάρεις σιδηροδέσμιους και να θανατωθούν σε θαλάσσια μάχη (στη αρένα)». Και ο Αγρίππας, ο αρχιπραιτοριανός, είπε: «Έξοχε αυτοκράτορα, αυτό που διατάζεις δεν αρμόζει σε αυτούς, διότι ο Παύλος είναι αθώος και ο Πέτρος ένοχος». Ο Νέρων είπε: «Πώς να πεθάνουν;» Ο Αγρίππας απάντησε: «Μου φαίνεται σωστό ο Παύλος να αποκεφαλιστεί και ο Πέτρος να σταυρωθεί με την κατηγορία της δολοφονίας». Ο Νέρων είπε: Πολύ σωστά δίκασες.]

Η Ρώμη ήταν εντελώς κατεστραμμένη και χρειαζόταν αστρονομικά ποσά για την ανοικοδόμηση της, έτσι στέλνει την διαταγή στον Φλώρο, τον κυβερνήτη της Ιουδαίας να πάρει τα χρήματα από τον ναό του Σολομώντος στην Ιερουσαλήμ και να τα στείλει στην Ρώμη, γιατί οι Ιουδαίοι ευθύνονταν για την καταστροφή και αυτοί έπρεπε να πληρώσουν. Κάποιοι εβραίοι στην Καισαρεία παίρνουν καλάθια και κάνουν «έρανο» για να διακωμωδήσουν τον Φλώρο, γεγονός που τον εξοργίζει και διατάζει να τους συλλάβουν. Όμως δεν τους βρίσκει και σταυρώνει κάποιους τυχαίους εβραίους. Αυτό φέρνει γενική αναταραχή και ξεσπάει η πρώτη εβραϊκή επανάσταση κατά των ρωμαίων, που σαν αποτέλεσμα έχει την καταστροφή του ναού του Σολομώντος και τον θάνατο εκατοντάδων χιλιάδων εβραίων.

Και έτσι ο Ιησούς εκπλήρωσε «δυο σε μία» προφητείες: Την Φωτιά που θα έβαζε στον Κόσμο και την καταστροφή του ναού του Σολομώντος! Βέβαια έπρεπε και αυτός να βάλει το χεράκι του. Και έτσι έζησε καλά και εμείς καλύτερα (…κάπως)!

[(κατά Λουκάν 12:49) …Φωτιά ήρθα να βάλω στην γη ( εγώ ο Ιησούς) και τι άλλο θα ήθελα από το να έκαιγε ήδη. Έχω όμως ένα βάπτισμα να περάσω. Νομίζετε πως ήρθα για να φέρω ειρήνη στην γη, όχι, αλλά διαχωρισμούς.]

[(Θωμάς Λόγος 10, απόκρυφα) …Ο Ιησούς είπε: «Έβαλα φωτιά στον κόσμο και δες την κρατώ (την φωτιά) έως να καίει δυνατά.»]

[(προς θεσσαλονικείς 1:8) …Με πύρινη Φλόγα θα εκδικηθεί σε όσους δεν τον γνώρισαν  τον θεό και δεν υπάκουσαν το ευαγγέλιο του Κύριου μας Ιησού.]

[(προς Εβραίους 12:29) …Γιατί ο θεός μας είναι Φωτιά που κατακαίγει.]

[(Θωμάς Λόγος 82, απόκρυφα) …Ο Ιησούς είπε: «Οποίος είναι κοντά μου, είναι κοντά  στην Φωτιά. Και οποίος είναι μακριά μου, είναι μακριά από το Βασίλειο».]

[(Θωμάς Λόγος 71, απόκρυφα) …Ο Ιησούς είπε : «Θα καταστρέψω αυτόν τον οίκο και κανείς δεν θα τον ξανακτίσει».]

[(ευαγγέλιο Φίλιππου, απόκρυφα) …Ο Θεός είναι ανθρωποφάγος.. Για αυτό του θυσιάζουν ανθρώπους. Πριν από τους ανθρώπους θυσίαζαν ζώα, γιατί δεν ήταν αληθινοί Θεοί στους οποίους θυσίαζαν.]

Καταστρέψαμε την εικόνα του Ιησού, εντελώς και αμετάκλητα. Αυτός ο άνθρωπος που περιγράψαμε είναι ο ίδιος ο Σατανάς ή ο υιός του! Να σας πω όμως κάτι; Και ο ίδιος ο Ιησούς παραδέχεται ότι είναι «διαβολάκι» και μισεί όταν τον παρεξηγούν και τον λένε «αγαθό»! Θα το ξέρατε αν διαβάζατε τις Γραφές, αμαρτωλοί!

[(ευαγγέλιο του Ιακώβ, απόκρυφα) …Αλίμονο σε αυτούς που είδαν τον Υιό του Ανθρώπου (Ιησού), μακάριοι όσοι δεν τον είδαν, όσοι δεν είχαν συναναστροφή μαζί του και όσοι δεν τον άκουσαν καθόλου. Αυτοί θα ζήσουν. Αλίμονο σε σας που χρειάζεστε βοήθεια και έλεος. Μακάριοι είναι αυτοί που μίλησαν ελεύθερα για τον εαυτό τους και δεν χρειάζονται το έλεος κανενός.]

[(αποκάλυψις Ιωάννου 22:16) …«Εγώ, ο Ιησούς, έστειλα τον άγγελο μου να σας τα αναγγείλει ετούτα στις εκκλησίες. Εγώ είμαι από τη ρίζα και την γενιά του Δαβίδ, το άστρο το λαμπερό, το πρωινό (Εωσφόρος)]

[(Ησαΐας 14:12) …Πως έπεσες από τον ουρανό Εωσφόρε (πρωινό άστρο), Υιέ της Αυγής, συντρίφτηκες στην γη, εσύ ο καταπατών τα έθνη… …Αυτοί που σε βλέπουν θα σε παρατηρούν, λέγοντας: Αυτός ήτανε ο άνθρωπος που έκανε την γη να τρέμει, που τάραξε τα βασίλεια.]

[(κατά Μάρκον 10:18) …Και ο Ιησούς του είπε: «Γιατί με αποκαλείς αγαθό (καλό); Κανένας δεν είναι αγαθός (καλός), μόνον ο Θεός.»]

[(πράξεις  του Ιωάννη, απόκρυφα) …(ο Ιησούς είπε) Γίνεται καλύτεροι από μένα, και κάντε τους εαυτούς σας ως Υιούς του Αγίου Πνεύματος.]

[(κατά Λουκάν 4:23) …Και είπε (ο Ιησούς): « θα μου πείτε ασφαλώς την παροιμία γιατρέ γιάτρεψε τον εαυτό σου.»]

Αυτή είναι η αληθινή ιστορία του Ιησού! Υπάρχει βέβαια ένα τελευταίο θέμα που δεν έθιξα. Είναι αυτό του θανάτου του Ιησού. Λοιπόν… ο Ιησούς δεν πέθανε γιατί ήταν Θεός! Εντάξει… πλάκα κάνω! Δεν έχω κάτι να πω μέχρι τώρα για το πού, πότε και πώς πέθανε ο Ιησούς! Κάτι τεκμηριωμένο εννοώ. Υπάρχει μόνο μια αναφορά του Ειρηναίου ότι ο Ιησούς σταυρώθηκε σε ηλικία γήρατος αλλά αυτό δεν διασταυρώνεται από πουθενά! Υπάρχει και μια άλλη Εβραϊκής προελεύσεως πληροφορία που μας λέει ότι πέθανε πάνω στο σταυρό με την κατηγορία της μαγείας σε ηλικία γήρατος, αλλά και αυτή η πληροφορία δεν μπορεί να τεκμηριωθεί! Η έρευνα όμως συνεχίζεται….

* * *

Αυτά με την ιστορία του Ιησού! Αλλά αμέσως δημιουργούνται ορισμένες απορίες:

1. Πώς αυτή η ιστορία κατέληξε σε θρησκεία με τον Ιησού να προάγεται σε ΘΕΟ;
2. Από πού κατάγεται στην πραγματικότητα η θρησκεία «Χριστιανισμός»;
3. Ποιοι συνέγραψαν την Καινή Διαθήκη, το θεμέλιο λίθο της χριστιανικής πίστης, και ποιός ήταν ο Ιησούς Χριστός ο Ναζωραίος που περιγράφει;

H Εκκλησία δίνει τις δικές της απαντήσεις, αλλά η Ιστορία έρχεται να αποκαλύψει ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου αλλού... Ας δούμε, λοιπόν, όλα αυτά που η Εκκλησία δεν θέλει να ξέρουμε.
 
Ο Χριστιανισμός διαφέρει από άλλες θρησκείες, γιατί στηρίζεται σε συγκεκριμένα γεγονότα που σύμφωνα με την Καινή Διαθήκη συνέβησαν πριν από 2000 χρόνια. Τα γεγονότα αυτά που παρουσιάζονται στην Καινή Διαθήκη υποτίθεται ότι έγιναν έτσι ακριβώς όπως μας τα λένε οι συγγραφείς της και είναι αποτέλεσμα Θείας έμπνευσης! Ωστόσο, όπως έχουμε ήδη περιγράψει και αναλύσει, δεν πρόκειται για πραγματικά γεγονότα, τόσον όσον αφορά την χρονολογική σειρά, όσο και τα πρόσωπα που συμμετέχουν στα γεγονότα. Η Εκκλησία το ψιλοπαραδέχεται όταν η ίδια ομολογεί ότι είτε είναι, είτε δεν είναι αυθεντικά και σωστά τα κείμενα, εμείς θα τα θεωρούμε σε μεγάλο βαθμό ως δεδομένα! Άρα υπάρχουν και αμφιβολίες… σε μικρό βαθμό!

[(Catholic Encyclopedia, Farley ed., vol.iii, p.712). «Οι γραπτές πηγές της γνώσης μας για την απαρχή και πρώιμη εξέλιξη του Χριστιανισμού προέρχονται κυρίως από τα ιερά κείμενα της Καινής Διαθήκης, την αυθεντικότητα των οποίων, οφείλουμε να παίρνουμε, σε μεγάλο βαθμό, ως δεδομένη»]

Στην πραγματικότητα, το παπαδαριό πέφτει σε απίστευτες αντιφάσεις. Π.χ, ενώ λέει ότι τα Ευαγγελίων που συνθέτουν την Καινή Διαθήκη δεν αναφέρονται στον πρώτο αιώνα της Χριστιανικής περιόδου, μετά μας τα γυρίζει και λέει ότι τα Ευαγγέλια γράφτηκαν σταδιακά κατά την διάρκεια των αιώνων, ξεκινώντας μετά τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Ιησού Xριστού. Τώρα βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, τα χρόνια μετά τον πρώτο αιώνα της Χριστιανικής περιόδου είναι σαφώς μετά την σταύρωση. Α… όλα κι όλα! Η αλήθεια να λέγεται!

[(Catholic Encyclopedia, Farley ed., vol.vi, p.137, pp.655-6) «(τα ευαγγέλια) δεν αναφέρονται στον πρώτο αιώνα της Χριστιανικής περιόδου»]
 
Το πρώτο Ευαγγέλιο είναι του Μάρκου, όπως παραδέχεται και η εκκλησία, αλλά επειδή έχει αναφορά στην καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. λογικά γράφτηκε μετά το 70 μ.Χ. Άρα από την σταύρωση και την ανάσταση που σύμφωνα με το παπαδαριό έγινε το 33 μ.Χ. έως και το 70 μ.Χ. (τουλάχιστον) δεν έχουμε καμία αναφορά στον Ιησού Χριστό το Ναζωραίο! Σαράντα περίπου χρόνια τον είχαν ξεχάσει τον Σωτήρα και Μεσσία και ξαφνικά τον θυμήθηκαν κι άρχισαν να γράφουν για όσα είχε πει! Κατά λέξη! Και το παλαιότερο θρησκευτικό χειρόγραφο που σώζεται χρονολογείται μετά το 350 μ.Χ.! Όλα τα άλλα καταστράφηκαν, αλλά ο σταυρός που σταύρωσαν τον Χριστό έχει βρεθεί σε πολύ καλή κατάσταση. Και τα καρφιά από την σταύρωση του Ιησού έχουν βρεθεί. Χωρίς ίχνος σκουριάς! Ατσάλινα και ανοξείδωτα θα ήταν. Τα χειρόγραφα όμως χάθηκαν!

Μια παρένθεση (από τις πολλές που έχω κάνει). Το σταυρό του Ιησού, που τον βρήκε άθικτο η «Αγία» Ελένη στον Γολγοθά μετά από 350 χρόνια, ΔΕΝ τον διατήρησαν ατόφιο αλλά τον έκοψαν σε κομματάκια για να «πάρουν όλοι» λίγο θαυματουργό ξύλο (δώσε κι εμένα μπάρμπα)! Κι αν μαζέψει κάποιος όλα τα κομμάτια του Τίμιου Ξύλου θα καταλάβει πώς από δάσος έγινε έρημος η Σαχάρα! Τίμιο Ξύλο! Ε ρε ξύλο άτιμο που τους χρειάζεται!

Α! Και κάτι ακόμα. Μας λέει το παπαδαριό ότι η «Αγία» Ελένη (βοήθειά μας) εκτός από το σταυρό του Ιησού βρήκε και τον τάφο του, κάτω από τα ερείπια του ναού της Αφροδίτης που βρισκόταν στην Ιερουσαλήμ και τον γκρέμισαν οι φανατικοί Ζηλωτές που κουβαλούσε μαζί της! Τέτοια ψέματα μας ταΐζουν αιώνες τώρα! Σας προλαβαίνω και σας λέω ότι: Ναι, ο Πανάγιος τάφος στην Ιερουσαλήμ είναι μια απάτη της Εκκλησίας! Ναι, αυτός ο τάφος μέσα από τον οποίο πηγάζει το «Άγιο Φως» και μόνο σε Ορθόδοξο Ιερέα δίνεται από το Θεό… Έχει αρχίσει και μουδιάζει η δεξιά μεριά του προσώπου μου! Θα μας τρελάνουν! Θα πάθω κανένα εγκεφαλικό! Στα πρόθυρα είμαι! Και θα το τεκμηριώσω! Όχι το εγκεφαλικό, για την απάτη του «Πανάγιου Τάφου» ομιλώ! Αυτήν θα τεκμηριώσω!

Λοιπόν. Στην αρχαία Ελλάδα, αλλά και όπου αλλού ζούσαν Έλληνες, ή υπήρχαν άνθρωποι που λάτρευαν τους Θεούς των Ελλήνων, ουδέποτε ανεγείρονταν Ναός κάποιου Θεού των Ελλήνων (πόσο μάλιστα της Αφροδίτης!) επάνω σε μιασμένο έδαφος. Και τέτοιο θεωρούνταν σαφέστατα έδαφος όπου είχε υπάρξει τάφος ή τάφοι.

Αυτό σημαίνει ότι, πολύ απλά, σε εκείνο το σημείο ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΤΕ ΤΑΦΟΣ!! Αυτό το οποίο συνέβη είναι ότι οι ζηλωτές και οι θρησκόληπτοι εντολοδόχοι της «Αγίας» Ελένης, φορτωμένοι με εξουσίες και χρήμα, εντόπισαν ένα ενδιαφέρον σημείο στην Ιερουσαλήμ, ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΗΔΗ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ, και με την γελοία κατηγορία ότι ο Ναός ήταν ψεύτικης Θεότητας, ειδωλολατρικής και βάση του… «οράματος» που είδε η πρώην εταίρα αλλά και εταίρα του Κωνστάντιου Ελένη, κατεδάφισαν τον περικαλλή Ναό ώστε να… «εμφανιστεί» ως εκ του θαύματος ο… Πανάγιος Τάφος κάτω από το Ναό!!

Να που όμως το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Σύμφωνα, λοιπόν, τόσο με τις εβραϊκές συνήθειες όσο και με τις περιγραφές της Καινής Διαθήκης, κανένας τάφος δεν υπήρχε ή ανεγείρονταν ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ!!!

Ξαφνικά όμως, και ΜΕΤΑ ΑΠΟ 300 ΧΡΟΝΙΑ, εμφανίζεται το ψώνιο η Ελένη, μια πρώην εταίρα (πόρνη δηλαδή) η οποία παρ’ ότι δεν αξιώθηκε να παντρευτεί τον Κωνστάντιο, έφερε στον κόσμο τον φρενοβλαβή και νόθο γιό του Φλάβιο Βαλέριο, τον μετέπειτα χρισμένο «Μέγα Κωνσταντίνο», βλέπει όραμα, γκρεμίζει το Ναό και βρίσκει από κάτω… τάφο!!

Ναι, αδελφοί Χριστιανοί, τόσο τραγελαφικά «βρέθηκε» ο δήθεν τάφος!! Από ένα… «όραμα» που είδε όχι κάποιος Απόστολος, ούτε κάποιος Άγιος, ούτε κάποιος Πατέρας, ούτε κάποιος Μάρτυρας, αλλά… η πόρνη μητέρα του καθάρματος Φλάβιου Βαλέριου, του κατασκευαστή του άλλου αθλιότατου «θαύματος», του περίφημου παραμυθιού του ΕΝ ΤΟΥΤΟ ΝΙΚΑ!!

Τόσο ο δήθεν «Πανάγιος Τάφος» όσο και το δήθεν «Τίμιο Ξύλο», αποτελούν μια θλιβερή προσκυνηματική φάρσα που γίνεται στις καμπούρες των αδαών και πλανεμένων χριστιανών.

Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, και καλά θα κάνουν όλοι οι Χριστιανοί να συμφιλιωθούν μαζί της. Κλείνει η μεγαλύτερη παρένθεση.

Δεν γνώριζε κανείς, λοιπόν, τα ευαγγέλια τον πρώτο αιώνα μ.Χ., αλλά γράφτηκαν μετά την σταύρωση και την ανάσταση. Και γιατί τα έγραψαν τότε και όχι νωρίτερα; Γιατί τα κρατούσαν κρυφά; Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου, γνωστοί όμως οι τσαρλατάνοι!

Γνωρίζουμε από την ίδια την Εκκλησία ότι τα πιο παλαιά χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης χρονολογούνται μετά το 350 μ.Χ. Δηλαδή 350 χρόνια μετά την εποχή που υποστηρίζεται ότι ο Ιησούς περπάτησε στην Παλαιστίνη και έκανε όσα «θαυμαστά» έκανε. Σ' αυτό ακριβώς το σημείο δημιουργείται ένα μεγάλο συγγραφικό κενό στην ιστορία του Χριστιανισμού. Η μόνη λογική εξήγηση που μπορούμε να δώσουμε είναι ότι πράγματι αυτά τα κείμενα γράφτηκαν μετά τον 350 μ.X. Πώς λοιπόν δημιουργήθηκε η Καινή Διαθήκη; Πώς κάλυψε το κενό γνώσης των 350 χρόνων; Και κυρίως, τί απ' όλα όσα μας λέει για τον Ιησού Χριστό και κατ’ επέκταση για τον Χριστιανισμό είναι αλήθεια;

[(Catholic Encyclopedia, op. Cit., pp.656-7) «τα νεότερα από τα σωζόμενα χειρόγραφα της Καινής Διαθήκης χρονολογούνται λίγο πριν από τα μισά του 4ου αιώνα π.X.»]

Τα ιστορικά στοιχεία δείχνουν και τεκμηριώνουν (όπως θα δούμε) ότι υπεύθυνος της δημιουργίας της Καινής Διαθήκης και επομένως και του Χριστιανισμού ως θρησκείας, ήταν ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος (Φλάβιος Βαλέριος 272-337). Αυτό έγινε γιατί ο Κωνσταντίνος είχε να αντιμετωπίσει μεγάλα προβλήματα με το τότε ιερατείο. Οι επίσκοποι είχαν χαμηλό πνευματικό επίπεδο, τσακώνονταν μεταξύ τους έχοντας μεγάλες διαφορές (οικονομικές, δογματικές, εδαφικές κλπ) και πίστευαν σε πολυάριθμους Θεούς και Μεσσίες, στοιχεία τα οποία συχνά οδηγούσαν σε βίαιες θρησκευτικές διαμάχες.

[(Ωριγένης κατά Κέλσου, 1:67, 3:44) «Τα πιο άξεστα πρόσωπα... που δίδασκαν περίεργα και παράδοξα πράγματα... που δήλωναν ανοιχτά ότι μόνο οι αδαείς ήταν κατάλληλοι για να ακούν τις ομιλίες τους... που δεν εμφανίζονταν ποτέ στους κύκλους των σοφότερων, αλλά πάντα φρόντιζαν να χώνονται στους κύκλους των αμαθών και ακαλλιέργητων... που περιπλανούνταν στις αγορές και στις γιορτές κάνοντας κόλπα... που γέμιζαν τα βιβλία τους με παραμύθια... που το μυαλό τους δεν πήγαινε παρά πέρα... που έγραφαν ανοησίες στις περγαμηνές τους...»]

[(Catholic Encyclopedia, Farley ed., vol.xiv, pp.370-1) H Εκκλησία τους τιμά και τους αποκαλεί «Πατέρες» της και προσπαθεί να σκεπάσει την αλήθεια για τον χαρακτήρα τους και την προσπάθεια του Κωνσταντίνου να τους χαλιναγωγήσει.]

Οι ομάδες αυτές των επισκόπων πίστευαν σε πολλές θεότητες και οι δογματικές αντιλήψεις τους για κάθε μια θεότητα διαμόρφωναν πολυάριθμες θρησκευτικές αιρέσεις, η καθεμία με το δικό της δόγμα. H ένωσή τους, λοιπόν, κάτω από ένα κοινό δόγμα θα ήταν ό,τι καλύτερο για την χώρα και τον Αυτοκράτορα. Γι’ αυτό αυτή η ένωση ήταν ένα από τα κυριότερα πράγματα που ήθελε να πετύχει άμεσα ο Κωνσταντίνος.

[(Optatus of Milevis, 1:15, 19) «Και συχνά οι ομάδες διαφιλονικούσαν μεταξύ τους για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των δογμάτων τους και ανταγωνίζονταν για να κερδίσουν κοινό στις ομιλίες τους»]

Η συνέχεια και το τέλος ΕΔΩ


Ψηφοφορία
Σε τι θέματα θέλετε να ανανεώσουμε το site μας?
Total of answers: 340
Login form
Επισκεψιμότητα
Total online: 1
Επισκέπτες: 1
Μέλη: 0
Site Translator
 
Visitors Location
Γίνετε μέλος μας!


Τα βιβλία μας!
Για τους λάτρεις του τρόμου.




Σε συνεργασία με:




Το Ράδιο μας!