Πέμπτη, 17-ΑΥΓ-2017, 10:22 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΑΠΑΤΗ;

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΑΠΑΤΗ;

Με αφορμή την απορία της Μαργαρίτας στη συζήτηση που είχαμε στο φόρουμ για το «ξανθό γένος» και ποιο είναι αυτό και από το γεγονός ότι αυτό το «ξανθό γένος» αναφέρεται σε προφητεία, υποσχέθηκα να γράψω μερικά πράγματα για τις προφητείες και κατά πόσο μπορεί κάποιος να τις παίρνει στα σοβαρά.

Η αλήθεια είναι ότι αρκετοί από τους "προφήτες" ήταν πολύ συγκεκριμένοι στις "προφητείες" τους, με αποτέλεσμα, φυσικά, να πέσουν έξω και να διαψευστούν οικτρά. Όσοι άφησαν "φλου” το θέμα έχουν καλύτερη τύχη. Μετατίθεται συνεχώς στο μέλλον η εκπλήρωσή της!

Επειδή όμως οι χριστιανοί ισχυρίζονται πως οι "προφήτες" λένε ό,τι λένε μετά από "θεία φώτιση", τα πράγματα μπερδεύονται όταν οι προφητείες αποδεικνύονται μπούρδες. Είτε η θεία φώτιση δεν μπόρεσε να πιάσει την συχνότητα και να συντονιστεί με τον "προφήτη", είτε ο προφήτης έλεγε ό,τι του κατέβαινε, ή και τα δύο μαζί λόγο παρεμβολών στη σύνδεση. Εκεί αρχίζει το πρόβλημα! Τι κάνουμε τότε; Το πράγμα είναι απλό! Παίρνουμε την "προφητεία" του "προφήτη", προσθέτουμε μερικά νέα δεδομένα, πλασάρουμε την "προφητεία" ως έτσι έχουσα από την αρχή, καταστρέφουμε όλα τα γραπτά που περιέχουν την ορίντζιναλ "προφητεία" και περιμένουμε εκ νέου να εκπληρωθεί.

Θα ασχοληθούμε με την ανάλυση της συγκεκριμένης "προφητείας" του «ξανθού γένους» που αποτέλεσε και τον οδηγό για νέες "προφητείες" και νέους "προφήτες" όπως θα δούμε στη συνέχεια. Για να μην σας κυριεύσει όμως η αγωνία και για να μην έχετε φρούδες ελπίδες σας λέω εξ αρχής ότι το Ξανθό Γένος δεν πρόκειται να έρθει να μας «σώσει»!

Το Ξανθό Γένος αναφέρεται για πρώτη φορά στην προφητεία περί Κωνσταντινούπολης που λέει ο όσιος Αντρέας ο Σαλός, όπως καταγράφτηκε από τον Νικηφόρο Πρεσβύτερο Κωνσταντινούπολης και υπάρχει στο πρωτότυπο βιβλίο του Νικηφόρου Πρεσβυτέρου, "Βίος του Οσίου Ανδρέα του διά Χριστόν Σαλού", στη σελίδα 853.

«Ο μακάριος είπε: Περί της πόλεως ημών γίγνωσκε, ότι μέχρι της συντέλειας του αιώνος το οιονούν έθνος ουδαμώς φοβηθήσεται, μη γένοιτο. Κεχάρισται γαρ αυτήν τη Θεοτίκω, και ουδείς αρπάσει αυτήν από των τιμίων χειρών αυτής. Έθνη γαρ πολλά δώσουσι τα τείχη αυτής, και τα κέρατα αυτών συντρίψωσιν εν αισχύνη αναχωρούντα, δόματα δε και πλούτον πολύν παρ’ αυτής κομιζόμεθα. Άκουσον δε περί αρχής ωδινών, και περί της συντελείας του κόσμου και των λοιπών. Εν ταις εσχάταις ημέραις αναστήσαι Κύριος ο Θεός βασιλέα από πενίας…».


Ο όσιος Αντρέας λέει ξεκάθαρα πως η Κωνσταντινούπολη δεν πρόκειται να πέσει στα χέρια άλλων στους αιώνες των αιώνων αμήν, γιατί την έχει υπό την προστασία της η Παναγία (βοήθειά μας) και κανείς δεν μπορεί να την πάρει από τα τίμια χέρια της!!! Πολλοί λαοί θα προσπαθήσουν να την πάρουν αλλά θα συντριβούν στα τείχη της και θα αποχωρήσουν ντροπιασμένοι. Από αυτήν θα πλουτίσουν πολλοί. Εκεί τελειώνει και η προφητεία περί άλωσης. Την Κωνσταντινούπολη ως γνωστόν την άλωσαν οι Τούρκοι, άρα η προφητεία διαψεύστηκε. Πάπαλα, τέλος, THE END.

Επειδή όμως δεν είναι δυνατόν, σύμφωνα με τους χριστιανούς, ένας όσιος να λέει μπούρδες, έπρεπε να γίνει μια… αναδόμηση ή συμπλήρωση αν προτιμάτε της προφητείας. Έπιασαν δουλειά οι πλαστογράφοι και η προφητεία άλλαξε τελείως μορφή και παρουσιάζεται σήμερα στους χριστιανούς ανακαινισμένη. Άλλως τε, όπως όλοι γνωρίζουμε, η ευπιστία αυτών που πιστεύουν σε... "προφητείες" είναι δεδομένη, δεδομένης και της έλλειψης ερευνητικού πνεύματος από τους πιστούς, οι οποίοι είναι πιστοί στο δόγμα του «πίστευε και μη ερεύνα».

Βέβαια θα έχετε μια απορία. Δεν αναφέρεται κανένα Ξανθό Γένος στην "προφητεία". Έχετε δίκιο. Η προφητεία που αναφέρει το Ξανθό Γένος ΔΕΝ αναφέρει κανένα Ξανθό Γένος! Υπομονή όμως. Το Ξανθό Γένος ε, ε, έρχεται…

Ας πάμε τώρα στη νεότερη έκδοση της προφητείας, την αναδομημένη, όπως αυτή έχει αποτυπωθεί στο βιβλίο "Ο βίος του Οσίου Ανδρέα", έκδοση της Ιεράς Μονής Παρακλήτου, στη σελίδα 171.

«Η πόλις αυτή, αποκρίθηκε ο μακάριος, που κατέχει τα πρωτεία ανάμεσα σε άλλες πόλεις και έθνη, θα μείνει απόρθητη κι ελεύθερη. Τη φυλάει η Θεοτόκος «εν τη σκέπη των πτερύγων της», και με τις πρεσβείες της θα παραμείνει άτρωτη. Πολλά έθνη θα πολιορκήσουν τα τείχη της, αλλά η δύναμίς τους θα συντριβή και θα αναχωρήσουν ντροπιασμένοι. Απ’ αυτή θα πλουτίσουν πολλοί και θα απολαύσουν τα αγαθά της.

Ωστόσο κάποια προφητεία λέει ότι θα την Αλώσουν οι Αγαρηνοί και θα σφάξουν με το μαχαίρι τους πλήθος λαού. Εγώ όμως πιστεύω ότι θα εισορμήσει και το ξανθό γένος, του οποίου η ονομασία αρχίζει από το δέκατο έβδομο γράμμα της αλφαβήτου (Ρ). Θα μπή λοιπόν και θα κατακόψη, και θα στρώσει τους αμαρτωλούς στο έδαφος. Αλλοίμονό του όμως από τα δύο ομογενή έθνη. Τα όπλα τους θα είναι γρήγορα σαν τον άνεμο και καταστροφικά σαν κοφτερό δρεπάνι, που θα κόβει το θέρος τα γεννήματα. Τα όπλα αυτά δεν θα αναχαιτίζονται, αλλ’ όμως μετά θα διαλύονται».

Ολόκληρη η δεύτερη παράγραφος αποτελεί μεταγενέστερη προσθήκη στην "προφητεία" του όσιου Ανδρέα και προστέθηκε για να γίνει συμβατή η προφητεία με τα γεγονότα και φυσικά για λόγους "εγκυρότητας" του "προφήτη" και επιβεβαίωση της "φώτισης" που υποτίθεται ότι είχε.

Η "προφητεία" του οσίου Ανδρέα πιάνει περίπου 10 σελίδες, καθώς αναφέρεται σε διάφορα εσχατολογικά γεγονότα. Δεν υπάρχει πουθενά όμως αναφορά σε Ξανθό Γένος, σε δέκατο έβδομο γράμμα (που ο πλαστογράφος για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία ή παρανόηση το έβαλε και σε παρένθεση) ή για ο,τιδήποτε άλλο αφορά την τύχη της Κωνσταντινούπολης.

Οι χριστιανικές ιστοσελίδες των απολογητών, του ΟΟΔΕ, ιστοσελίδες των μοναστηριών κλπ, που συμβουλεύονται και αντιγράφουν οι χριστιανοί "ερευνητές" των διαφόρων φόρουμ, έχουν φυσικά την "αναδομημένη" έκδοση για τους πιστούς τους, αφού είναι βέβαιοι πως ό,τι και να τους ταΐσουν, αυτοί θα το καταπιούν αμάσητο και θα το βρουν και νόστιμο. Άλλως τε, όπως είπαμε, το κριτικό πνεύμα και η έρευνα απουσιάζει από τον πιστό Χριστιανό, που είναι δεμένος στο άρμα του «πίστευε και μη ερεύνα».

Είναι αξιολύπητοι αλλά και άξιοι της μοίρας τους οι Χριστιανοί που ανέχονται να τους δουλεύουν και να τους κοροϊδεύουν χωρίς να αντιδρούν, αλλά αντιθέτως να υπερασπίζονται με ζήλο όλα αυτά τα "φωτισμένα" παραμύθια.

Ας ρίξουμε μια ματιά όμως στο ιστορικό αυτής της προφητείας για να καταλάβετε πως προέκυψε το Ξανθό Γένος. Από πού το εμπνεύστηκαν οι πλαστογράφοι. Η προφητεία αυτή αποτέλεσε και τον οδηγό για νέες "προφητείες" και νέους "προφήτες" για τους χριστιανούς, αρχίζοντας από  τον ανύπαρκτο Αγαθάγγελο και καταλήγοντας στον Κοσμά τον Αιτωλό και τον Παΐσιο.

Ομιλούμε για την προφητεία του "εκ πενίας βασιλέως", που βρίσκεται στα Άπαντα του Λέοντος του Σοφού, ο οποίος θα οδηγήσει τους χριστιανούς στην τελική νίκη και θα είναι, σύμφωνα με το Λέοντα τον Σοφό, πεθαμένος ή ζωντανός (προφανώς για να πιάσει όλες τις εκδοχές) και θα τον αναστήσει ο Γιαχβέ.

Αυτός ο βασιλιάς θα πολεμήσει τους Ισμαηλίτες που οι χριστιανοί ταυτίζουν με τους Τούρκους. Δίνει μάλιστα σημαντικά στοιχεία για την αναγνώρισή του από τους πιστούς μήπως δεν τον καταλάβουν, αν και με την περιγραφή που δίνει ο Λέοντας ο Σοφός δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει άλλος όμοιος με αυτόν!

Ας δούμε πως περιγράφει τον "φτωχό Βασιλιά"  ο Λέοντας ο Σοφός. Σύμφωνα με την περιγραφή αυτός που θα σώσει την Κωνσταντινούπολη και θα αναγεννήσει τον Χριστιανισμό, θα είναι αναγνωρίσιμος από τα εξής σημάδια:

Θα έχει κάλο στο μεγάλο δάχτυλο του δεξιού ποδιού!
(ο όνυξ του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδός τήλωμα έχων)
Θα είναι αδελφή τελειωμένη, γκέι!
(το είδος αυτού γυναικείον)
Μεσόκοπος.
(μέσος την ηλικίαν)
Φαλακρός και κοντός!
(φαλακρός, μικρόν)
Με καμπουρωτή μύτη.
(η ρίς αυτού επικεκυφυία)
Με μάτια αποχαυνομένα!
(οι οφθαλμοί μετέωροι)
Αλλήθωρος από το δεξί μάτι
(από του δεξιού οφθαλμού αυτού, ος έστι στρεβλός οφθαλμός)
Με ελιές πολλές στην ωμοπλάτη, στο πόδι, στο αυτί και στο δεξί φρύδι!
(ελαίας έχων και μάλλον του ωμοπλάτου, επί τε του μηρού και του ωτός και επί τη δεξιάν οφρύν)
(«Απαντα» Λέοντος Σοφού, σελίδες 1141-1145)

Σύμφωνα με την "προφητεία" του Λέοντα του Σοφού (σοφός ήταν δεν χωρά αμφισβήτηση) αυτό το... παλληκάρι θα διαλέξει ο Θεός Γιαχβέ για να αναλάβει τον πόλεμο κατά των Ισμαηλιτών και τον εκχριστιανισμό της οικουμένης, αφού όμως πρώτα σφάξει όλους τους μη χριστιανούς. Θα στείλει μάλιστα ο θεός δύο αγγέλους που θα μοιάζουν με λευκοντυμένους ευνούχους (ίσως για να είναι ασορτί με τον βασιλιά) για να του πουν τι θα κάνει:

«Οδηγήσουσι δε αυτόν και δύο άγγελοι εν ομοιώματι ανθρώπου λευκοφόρου ευνούχου• και εις τα ώτα αυτού λαλήσουσι τι μέλλει πράττειν».

Ο Λέων, παρ’ ότι Σοφός, δεν γνωρίζει το όνομά του... παλληκαριού. Μας ενημερώνει όμως ο Άγιος Ταράσιος, πατριάρχης Κωνσταντινούπολης, ότι το όνομά του θα αρχίζει από "Ι" και θα τελειώνει σε ς". Όπως είναι φυσικό, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό είναι πως το όνομα του "εκ πενίας βασιλέως" θα είναι Ιπποπόταμος.

Από την περιγραφή που κάνει ο Λέων ο ΣΤ΄, είναι φανερό πως με έναν τέτοιο λεβέντη, ένα τέτοιο παλληκάρι, οι Τούρκοι θα τρέξουν να κρυφτούν στα βάθη της Ασίας... από την τρομάρα τους...

Φτάσαμε επι τέλους και στο επίμαχο σημείο του Ξανθού γένους! Η προφητεία του Λέοντος ομιλεί για ένα ξανθό γένος που θα πάρει την Κωνσταντινούπολη από τους Ρωμαίους! Απ' αυτό το ξανθό γένος θα την πάρει πίσω μετά ο πτωχός βασιλιάς που αναφέρθηκε πιο πάνω.

«Βύζαντος αυλή, εστία Κωνσταντίνου... αλλά σε πυρίστατον και ξανθόν γένος πάσαν τεφρώσαι και τον σον λύσαι κράτος» (Λέοντος άπαντα, «Χρησμός περί αναστάσεως της Κωνσταντινουπόλεως», 1863, σελ. 1119)

Τώρα βέβαια, οι Τούρκοι που κατέλαβαν την Κωνσταντινούπολη το 1453, δεν είναι ούτε "ξανθό γένος" ούτε "πυρίστατον". Εκτός και αν έχω λαθέψει και οι Τούρκοι είναι ξανθοί γαλανομάτες, αν και βλέπω καλά! Ο φτωχός Βασιλιάς ήταν αλλήθωρος και ίσως ο Λέοντας ο Σοφός είχε αχρωματοψία (συμβαίνει συχνά με τους Σοφούς αυτό).

Ας μην ξεχνάμε πως η "προφητεία" γράφεται στο τέλος του 9ου με αρχές του 10ου αιώνα και την Κωνσταντινούπολη την έχουν οι Ρωμαίοι. Προφανώς, το ξανθό γένος που περιγράφει ο Λέων, δεν θα ήταν χριστιανοί (εφ' όσον ο πτωχός βασιλέας θα τους πολεμούσε με τη βοήθεια του θεού και θα τους εκχριστιάνιζε). Αργότερα, οι χριστιανοί, διαστρέφοντας την παραπάνω "προφητεία", έκαναν το "ξανθό γένος" Χριστιανούς και θεωρούν πως αυτοί είναι που θα πάρουν την Κωνσταντινούπολη από τους Τούρκους. Ότι του φανεί του Λολοστεφανή...

Πού θα τον βρει όμως αυτόν τον βασιλέα ο θεός; Ο Λέων είναι κατηγορηματικός. Ο άνθρωπος αυτός θα κατοικεί σε τόπο νερά, ψαράς στο επάγγελμα και θα έχει και βάρκα δική του.

«Ο αληθινός βασιλεύς, ος κατοικεί εν υγρώ τόπω, όν εδίωξαν της οικίας αυτού οι άνθρωποι και δεδώκασι την στρωμνήν αυτού εν τοις νήσοις, πλέοντος και αλιεύοντος, εβδοματικού εβδόμα χρόνου εις το τέλος των Ισμαηλιτών αποκαλυφθήσεται» (Λέοντος άπαντα, «Χρησμός περί αναστάσεως της Κωνσταντινουπόλεως», 1863, σελ. 1141).

Τρεις παραγράφους παρακάτω, o Λέων είναι επίσης κατηγορηματικός πως ο άνθρωπος αυτός θα είναι πεθαμένος (είπαμε, ίσως για να καλύψει όλες τις πιθανότητες). Βλέπουμε λοιπόν να του λέει ο άγγελος (που θα μοιάζει με ευνούχο):

«Εγειραι ο καθεύδων και ανάστα εκ του μνημείου" (Λέοντος άπαντα, «Χρησμός περί αναστάσεως της Κωνσταντινουπόλεως», 1863, σελ. 1141).

Δεν μπορείς να σηκώσεις κάποιον από το μνήμα αν δεν είναι πεθαμένος (εκτός αν ο εν λόγω γκέι βασιλιάς είχε ερωτικό βίτσιο και ο άγγελος τον βρήκε μέσα σ’ ένα μνήμα γιατί ήταν νεκρόφιλος και την έβρισκε με πτώματα).

Τέλος, για όσους θέλουν να κανονίσουν το πρόγραμμά τους, ο Λέοντας μας ενημερώνει πως η παραπάνω ανάσταση θα συμβεί Παρασκευή στις 3:45 τα ξημερώματα. Σοφός ήταν κάτι θα ήξερε!

Στην συνέχεια την σκυτάλη παραλαμβάνει ο Αγαθάγγελος. Οι "προφητείες" του Αγαθάγγελου που έκαναν λόγο για το "ξανθό γένος" που θα κατέβαινε από το βορρά και θα ελευθέρωνε τους Έλληνες, παρουσιάστηκαν σε έντυπη μορφή το 1751 σε ένα βιβλίο γραμμένο από τον Αρχιμανδρίτη Αδριανουπόλεως Θεόκλητο Πολυείδη, που υποτίθεται ότι ήταν η μετάφραση του πρωτοτύπου που ήταν γραμμένο στα λατινικά.

Σύμφωνα με το βιβλίο αυτό, κάποιος μοναχός, ονόματι Ιερώνυμος Αγαθάγγελος, είδε ένα όραμα το 1279 στη Σικελία όπου ήταν μοναχός και με βάση το "όραμα" αυτό, ο Αγαθάγγελος έγραψε το βιβλίο με τις "προφητείες" του στα ελληνικά, κατόπιν μεταφράστηκαν στα λατινικά και από τα λατινικά ο Πολυείδης το ξαναμετάφρασε στα ελληνικά.

Όπως ίσως υποψιαστήκατε, δεν υπάρχει κανένα πρωτότυπο του 1279 ούτε στα ελληνικά ούτε στα λατινικά. Ούτε Αγαθάγγελος υπήρξε ποτέ, ούτε προφητείες έγραψε ποτέ. Κανείς μέχρι το 1751 δεν έχει ακούσει γι’ αυτό τον τύπο ή για τις "προφητείες" του και κανείς δεν αναφέρει ο,τιδήποτε γι' αυτόν. Οι υποτιθέμενες προφητείες του γραμμένες το 1279, στην πραγματικότητα είναι εξιστόρηση γεγονότων που έχουν ήδη συμβεί και αποτελούν προϊόντα κατασκευασμένα στη ρωσική αυλή που δημοσιεύθηκαν το 1751.

Ο Νίκος Ροτζώκος, καθηγητής νεότερης ιστορίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και ο Διονύσης Τζάκης, καθηγητής ιστορίας στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, σε άρθρο τους στην εφημερίδα τα ΝΕΑ (23 Αυγ. 2000) λένε για τις υποτιθέμενες "προφητείες" του Αγαθάγγελου και τη σχέση τους με την καταστροφή των Ορλώφ:

«Τέτοιες προφητείες, που την εποχή εκείνη αφορούσαν το "ξανθό γένος" και θεματοποιήθηκαν ως "προφητείες του Αγαθάγγελου", τις διέδιδαν ιδίως κληρικοί και μοναχοί, που συχνά ήταν απόστολοι της ρωσικής πολιτικής».

Ουσιαστικά, οι "προφητείες" της εποχής κατασκευάζονταν στη Ρωσία, αποδίδονταν σε προγενέστερους ανύπαρκτους "προφήτες" και ο σκοπός τους ήταν η προώθηση των ρωσικών πολιτικών συμφερόντων.

Οι "προφητείες" του Αγαθάγγελου έχουν ιδιαίτερη σημασία γιατί ενέπνευσαν δύο από τους κορυφαίους "προφήτες" του αιώνα μας: Τον Καντιώτη, που μας πρόσφερε τις "προφητείες" του Κοσμά του Αιτωλού και τον Παϊσιο, που με βάση τις "προφητείες" του Αγαθάγγελου, διατύπωσαν τις δικές τους "προφητείες", όπως τουλάχιστον ισχυρίζονται οι διάφοροι εκδότες που κατέγραψαν τις "σοφίες" τους σε βιβλίο.

Για να δούμε λίγο και την ιστορία του βιβλίου του Αγαθάγγελου. Το βιβλίο με τις "προφητείες" του Αγαθαγγέλου κυκλοφόρησε το 1751 με τον τίτλο: «Οπτασία του Μακαρίου Ιερωνύμου Αγαθαγγέλου του εκ της μοναδικής πόλεως του Μεγάλου Βασιλείου», και σε δεύτερη έκδοση το 1877.
Το 1849, ο Κοσμάς Φλαμιάτος, αρχηγός της «Φιλορθοδόξου Εταιρείας» και συνέταιρος του απατεώνα (και αγιοποιημένου σήμερα) Παπουλάκου, κυκλοφορεί ένα βιβλίο με τον τίτλο «Ερμηνεία των χρησμών του Αγαθαγγέλου», όπου μέσα από τις ασυναρτησίες του Αρχημανδρίτη Πολυείδη (ή του Αγαθάγγελου, αν προτιμάτε) προσπαθεί να δώσει ερμηνείες των γεγονότων που υποτίθεται ότι περιγράφει ο Αγαθάγγελος.

Ακόμη κι αν αφήσουμε στην άκρη το γεγονός πως για 500 χρόνια κανείς δεν έχει πάρει χαμπάρι πως υπάρχει τέτοιο κελεπούρι προφήτης που έχει συγγράψει αυτό το... κορυφαίο έργο, ακόμη κι αν δεν είναι κανείς ειδικός, μπορεί με μια μόνο ματιά στις "προφητείες" του Αγαθάγγελου να διαπιστώσει ότι είναι πολύ μεταγενέστερες της εποχής που υποτίθεται ότι γράφτηκαν και έζησε ο Αγαθάγγελος. Λέει για παράδειγμα ο Αγαθάγγελος στο Α΄ κεφάλαιο των "προφητειών" του στη σελίδα 9:

«Έμεινα ως αναίσθητος λίθος από της λύπης, και πεσών καταγής μετά μεγάλου ολολυγμού και δακρύων, έκλαιον τον βυζαντινόν αφανισμόν»

και στη σελ. 8:

«Κωνσταντίνος ήρξατο και Κωνσταντίνος απολέσει της Ανατολής το Βυζαντινόν Βασίλειον»

Παρατηρήσατε κάτι. Είμαι βέβαιος πως όχι! Και είναι φυσικό. Πρέπει να μελετήσεις πολλές φορές αυτές τις ιστορίες για να «δεις» ξαφνικά το παράταιρο! Ο όρος "βυζαντινός" δεν υπήρχε το 1279 που υποτίθεται ότι γράφτηκαν οι προφητείες. Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά 300 χρόνια μετά, το 1562. Προφανώς ο Θεόκλητος Πολυείδης, που έγραψε στην πραγματικότητα τις "προφητείες" το 1751, δεν το γνώριζε αυτό (οι καλόγεροι δεν φημίζονταν και για την αφυΐα τους) και χρησιμοποίησε τον όρο που χρησιμοποιούσαν στην εποχή του για να περιγράψει την Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.

Επίσης στο πρώτο κεφάλαιο υπάρχει ο αναθεματισμός του Λούθηρου και της μεταρρύθμισής του. Ο Λούθηρος όμως γεννήθηκε 170 χρόνια μετά την χρονολογία που (υποτίθεται ότι) γράφτηκαν οι προφητείες. Ο αναθεματισμός του Λούθηρου δεν παρουσιάζεται σαν μια προφητεία αλλά ως γεγονός που έχει ήδη γίνει.

Ο συγγραφέας των "προφητειών" κάνει και σοβαρά λάθη, μάλλον γιατί δεν ήξερε αριθμητική. Λέει για παράδειγμα σχετικά με τον αυτοκράτορα που θα βασίλευε κατά την πτώση της Κωνσταντινούπολης:

«Αρίθμησον από του πρώτου Κωνσταντίνου έως του δωδέκατου αριθμού του ομοίου ονόματος».

Εδώ υπάρχει πρόβλημα, όμως, καθώς ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, ο τελευταίος αυτοκράτορας του Βυζαντίου, δεν ήταν ο 12ος, ήταν ο 11ος. Φαίνεται πως κατά τη φώτιση του Αγαθάγγελου από το θεό, υπήρχαν παράσιτα που εμπόδιζαν τη σωστή λήψη του σήματος κι έτσι ο άνθρωπος δεν φωτίστηκε όσο θα έπρεπε... Ήταν και ο "μεταφραστής" άσχετος... τι να σου κάνει κι αυτός, δεν ήταν και σοφός όπως ο Λέοντας...

Οι "προφητείες" του Αγαθάγγελου θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως το απαύγασμα της ανθρώπινης ασυναρτησίας. Στα 10 κεφάλαια που περιλαμβάνουν, είναι γεμάτες με πόρνες, γυμνές γυναίκες σε συμπλέγματα (ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται) και τέρατα απ' αυτά που μόνον οι καλόγεροι (και τα πρεζόνια) βλέπουν.

Το καλύτερο από τα τέρατά του είναι ένας κύκνος(!) με δύο κέρατα στο κεφάλι (!!), τρία βραχιόλια στα πόδια (!!!), ένα αστέρι στο μέτωπο(!!!!) και κρατάει στο ράμφος του μια περγαμηνή από δέρμα προβάτου(!!!!!).

Το σημαντικό αλλά και αξιοσημείωτο είναι ότι βασικά ο Αγαθάγγελος στις "προφητείες" του ασχολείται κυρίως με δύο πράγματα: Αφ’ ενός με την εξύμνηση ο,τιδήποτε ρωσικού θέματος (Ρώσων πολιτικών, της ρωσικής πολιτικής κλπ, ούτε μέλος του ΚΚΕ να ήταν) και αφ’ ετέρου με τις κατηγορίες εναντίον της Γερμανίας και της Αυστρίας. Προσθέτει ως συμπλήρωμα εκτός από τον αναθεματισμό του Λούθηρου και τον αναθεματισμό του Πάπα, ο οποίος επίσης δεν υπήρχε το 1279 και την "προφητεία" περί απελευθέρωσης της Πόλης το 1853. Εδώ δεν μπορούμε να πούμε τίποτα γιατί αυτό όντως ήταν προφητεία καθώς γράφτηκε πριν συμβεί το γεγονός. Δυστυχώς όμως για τους Κωνσταντινουπολίτες αστόχησε πάλι ο "προφήτης".

Παρένθεση εδώ! Εγώ πάντως ξεκαθαρίζω την θέση μου από τώρα. Δεν θέλω να πάρουμε πίσω την Πόλη και έχω τους λόγους μου γι’ αυτό! Άντε και την πήραμε πίσω. Τα 20 εκατομμύρια Τούρκους τί θα τους κάνουμε; Ωχ! Λάθος μου! Πώς δεν το σκέφτηκα; Θα δουν τον… Λεβέντη Βασιλιά και θα λακίσουν στα βάθη της ανατολής! Κλείνει η παρένθεση.

Οι "προφητείες" του Αγαθάγγελου αποτέλεσαν την βάση του κύματος "προφητειών", καθώς οι μετέπειτα  (Κοσμάς, Παϊσιος και λοιπές εσχατολογικές δυνάμεις) ουσιαστικά αναμασούσαν τις "προφητείες" αυτές, προσθέτοντας απλά και τα δικά τους "οράματα" (ανάλογα με το τί έπειναν). Ακολουθήθηκε βέβαια ο ίδιος δοκιμασμένος τρόπος εμφάνισης των προφητειών τους, που είχε χρησιμοποιηθεί και με τις προφητείες του Αγαθάγγελου. Εμφανίζονταν πάντα μετά τα γεγονότα που υποτίθεται ότι προφητεύουν. Από την άποψη αυτή θα μπορούσαμε να πούμε πως ο ανύπαρκτος Αγαθάγγελος παρήγαγε σημαντικότατον έργον, καθώς έδειξε το δρόμο στους μετ’ έπειτα "προφήτες" (ή δημιουργούς προφητών) για το πώς να κατασκευάζουν ανύπαρκτες προφητείες από υπαρκτούς ή ανύπαρκτους προφήτες.

Η "Αγία τριάδα” των προφητών, το καμάρι της Εκκλησίας και του παπαδαριού, Παπουλάκος, Κοσμάς ο Αιτωλός και Παΐσιος δημιούργησε μια άνευ προηγουμένου εσχατολογία και προφητολογία εις βάρος των αφελών πιστών.

Γεμίσαμε με ξανθούς γαλανομάτες (μάλλον Σουηδούς εννοεί) που μας σώζουν σφάζοντας απίστους, Κόκκινες Μηλιές (για να μην πάει το μυαλό μας στα ξυνόμηλα), άψινθους (που με τα λίγα ελληνικά που ξέρω σημαίνει Τσέρνομπιλ στα Ρώσικα), σιδερένιες ακρίδες (ελικόπτερα, πέραν πάσης αμφιβολίας), χαράγματα και 666 (barcode… Εεε, τώρα που μάθαμε…), Κυβερνήσεις που δεν θα κυβερνούν (Γιω-ργά-κης… Γιω-ργά-κης…) και άλλα πολλά…

Και κάποιοι γέμισαν τις τσέπες τους με χρήματα των αφελών πιστών με τα βιβλία που γράφουν και πουλάνε αίμα, σπέρμα και φόβο! Και σπρώχνουν τον κόσμο στην απάθεια και στην καρτερικότητα, μιας και όπως λένε οι προφητείες δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα αυτοί, αφού θα έρθουν οι ξανθοί γαλανομάτες (οι Σουηδοί, για να μην ξεχνιόμαστε) να μας σώσουν!

Τελειώνω με μια δική μου προφητεία! Δεν θέλω γέλια γιατί είμαι βέβαιος ότι θα πραγματοποιηθεί (και έχω και κληρονομικό χάρισμα)! Κάποια στιγμή θα αρχίσει να βγαίνει στην τηλεόραση κάποιος που το όνομά του θα αρχίζει από το ενδέκατο γράμμα της αλφαβήτου (Λ) και θα τελειώνει σε "ιακόπουλος” και θα μας φανερώσει ποιοι Ζουν Ανάμεσά Μας. Θα τους ξεμπροστιάσει όλους!

Ο καιρός γαρ εγγύς. Το είπε και στο Τηλετώρα ο Πατήρ Μάξιμος!

Θύματα τούτης της ζωής,
και εις άλλα με υγεία.
Βοήθειά σας αφελείς
η στρατηγός η Παναγία.

Επιτρέπεται να πέσεις, αλλά επιβάλλεται να σηκωθείς!
 

Ψηφοφορία
Σε τι θέματα θέλετε να ανανεώσουμε το site μας?
Total of answers: 337
Login form
Επισκεψιμότητα
Total online: 1
Επισκέπτες: 1
Μέλη: 0
Site Translator
 
Visitors Location
Γίνετε μέλος μας!


Τα βιβλία μας!
Για τους λάτρεις του τρόμου.




Σε συνεργασία με:




Το Ράδιο μας!